четвер, 10 січня 2013 р.

Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:я ще раз згадала ключові, тематичні і змістові питання.
 Навчилася ділитися в чаті. Тренуються моги!!!
Я отримала задоволення від вправи 3-2-1…
Я навчилась вірно оформляти посилання на використання джерел...
Я ознайомилась з версіями збереження закладок.
Мені найбільше сподобалось критичне оцінювання інтернет ресурсів.
Я побачила класні презентації про плагіат і авторське право.

3 коментарі:

  1. Привіт!
    Я рада працювати з Вами в одній команді "Інтелівців". Мені подобається Ваш блог та те, як ведеться рефлексія.
    Більше себе хваліть і все вдасться!
    Удачі!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Оленко,привіт. Дуже сподобався ваш блогі коментарі до модулів.

    ВідповістиВидалити