середу, 9 січня 2013 р.
Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання учнів в проекті, а саме сформувалось поняття формуючого оцінювання. Зрозуміла, що оцінювати учнів потрібно протягом проекту. Залучати учнів до оцінювання. Визначати навчальні потреби учнів. Дізналась про вбудовані файли.Створила невеличку презентацію з вбудованими файлами. Навчилась створювати ЗХД таблиці, організаційну діаграму. зрозуміла що це велика підтримка мені, як вчителю. Дуже подобається відчувати себе учнем, та ще й не найкращим.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Ой, я в минулому дописі не помітила, то ж пишу зараз - Ви забули написати заголовки дописів "Модуль 3", "Модуль 4".
ВідповістиВидалитиА тут, у цьому дописі, - один позитив. Ви помітили самі, коли стався цей "перелом" і чому, після чого? Що саме вас може наприкінці такого важкого дня повернути на позитив?
А все ж таки почніть речення з "Я". І спробуйте читачам свого блогу поставити запитання своїм читачам, щоб поспілкуватися.